J2ME Eğitimi - Beşiktaş - İstanbul - Akiza Bilişim Akademisi - I1828

Home > Kurslar > Java ve Javascript > Beşiktaş > J2ME Eğitimi - Beşiktaş - İstanbul

J2ME Eğitimi

Sorularınız herhangi bir ücret alınmadan, doğrudan ilgili kuruma yönlendirilecektir Akiza Bilişim Akademisi

Iteği göndermek için gizlilik politikasını kabul etmelisiniz

J2ME Eğitimi - Kurumda - Beşiktaş - İstanbul

  • Program tanımları

    J2ME Eğitimi : Java ME, mobil çihazlar için tasarlanmış java ortamıdır. Bu ortam, standart masa üstü Java'ya göre biraz daha kısıtlıdır. Çeşitli güvenlik protokolleri ve ağ uygulamalarına imkan veren bir yapıya sahiptir. Mümkün olduğunca bütün cihazlarda aynı şekilde çalışması için tasarlanmıştır.J2ME Eğitimi ile mobil cihazlar için program yazabilme yeteneğine sahip olursunuz.


    J2ME Eğitimi İçeriği

    J2ME Eğitimi - Konu 1 - J2ME Mimarisine giriş(1)

    * J2ME Mimarisinin tanımlanması
    * Wireless Toolkit, Elipse, EclipseMe kurulumu, senkronizasyonu

    J2ME Eğitimi - Konu 2 - MIDP uygulamalarının oluşturulması, çalıştırılması - Building and Executing MIDP Applications (2)

    * MIDP 1.0 - MIDP 2.0 uygulama ortamlarının tanıtılması
    * Örnek MIDP uygulamasının yazılması ve derlenmesi.
    * Örnet MIDP uygulamasının çalıştırılması

    J2ME Eğitimi - Konu 3 - Yüksek seviye kullanıcı ara yüzü (3+3)

    * MIDP uygulamalarında Kullanıcı arayüzü(UI) tanımlaması
    * UI API ye giriş
    * UI sınıflarının tanımlanması
    * Item sınıfı ve alt bunun sınıfları
    * Olay yakalama rutinleri
    * Ekranda çeşitli mesaj gösterimleri
    * Command sınıfının tanımlanması
    * Menu sistemi

    J2ME Eğitimi - Konu 4 - Düşük seviye kullanıcı ara yüzü(3+3)


    * Düşük seviye kullanıcı ara yüzü tanımlanması
    * Canvas sınıfına giriş
    * Olay yakalama rutinleri

    J2ME Eğitimi - Konu 5 - Yüksek ve Düşük Seviye Kullanıcı ara yüzlerinin ile Düşük seviye birleştirmek(8+6)

    * CustomItem sınıfına giriş
    * CustomItem sınıfı için olay yakalama rutinleri
    * javax.microedition.lcdui.game paketinin tanımlanması
    * Form sınıfının tanımlanması.
    * TextBox, Gauge sınıflarının tanımlanması
    * Örnek oyuna başlangıç

    J2ME Eğitimi - Konu 6 - Düşük seviye kullanıcı ara yüzü - 2(3+3)


    * Graphics sınıfı
    * Image sınıfı
    * Sprite - TiledLayer sınıfları
    * örnek oyunda Sprite ve TiledLayer sınıflarının kullanımı

    J2ME Eğitimi - Konu 7 - Veri saklama yöntemleri Managing Data on the Device (1+2)

    * RMS paketinin tanımlanması
    * RecordStore sınıfının tanımlanması
    * RecordStore sınıfı ile veri saklama ve veri alma
    * RecordEnumeration interfacenin tanımlanması
    * Örnek oyunda oyun kaydedilmesi, tekrar okunması

    J2ME Eğitimi - Konu 8 - Ağ uygulamaları(3+3)

    * Ağ uygulamalarına giriş
    * HttpConnection sınıfının tanımlanması
    * StreamConnection sınıfının tanımlanması
    * Örnek oyun için skor güncellemesi

    J2ME Eğitimi - Konu 9 - Media Kontrolleri(3+3)

    * MMAPI Media API'nin tanımlanması
    * Hazırlanan oyuna ses eklenmesi

    J2ME Eğitimi - Konu 10 - Güvenlik(2)

    * MIDP Güvenlik modelinin tanımlanması
    * Sertifika oluşturma
    * MIDlet'in Sertifika ile doğrulama yapılması

    J2ME Eğitimi - Konu 11 - OTA(1)

    * MIDP uygulamasının internet üzerinden kurulumu
    * MIDP uygulamasının yayınlanması


Java ve javascript ile ilgili diğer programlar

Bu site çerezleri kullanmaktadır. Devam etmek istiyorsanız, yelken, kabul eder. Daha fazlası  |   X