Maya ve After Effects Kursu

Sorularınız herhangi bir ücret alınmadan, doğrudan ilgili kuruma yönlendirilecektir Bilgi Teknolojileri Eğitim Merkezi

Iteği göndermek için Gizlilik politikasını kabul etmelisiniz

Hakkında yorumlar Maya ve After Effects Kursu - Kurumda - Şişli - İstanbul

  • Giriş gereklilikleri
    Maya ve After Effects kursu için Temel Bilgisayar bilgisi gereklidir.
  • Program tanımları
    Kimler Katılabilir
    Maya ve After Effects kursu 2 boyutlu yada 3 boyutlu tasarımcılar, reklam ve film sektöründe çalışıp kendi 3 boyutlu animatik ve storyboardlarını hazırlamak isteyenler, 2 boyutlu grafiklerini 3 boyuta taşımak isteyen şirket sunumlarını daha canlı ve hareketli sunmak isteyen şirket çalışanları ve karakter animasyonu ve karakter modellemeyi öğrenmek isteyen herkese yönelik bir eğitim paketidir

    Maya ve After Effects Kursu size ne kazandırır?

    Maya ve After Effects kursu; Animasyon ağırlıklı olup kullanıcıların modelleme ve animasyon konusunda orta seviyeye ulaşıp, ileri seviyeler için kendilerini geliştirip kendi imkanlarınla ilerlemelerini sağlamaktadır.Eğitimin sonunda; kullanıcılar modelleme, karakter tasarımları ve animasyonları yapıp kendi imkanları ile proje yapacak konuma geleceklerdir. Bu programı bitirenler produksiyon, reklam ve film sektöründe çeşitli alanlarda yönelebilecek konuma geleceklerdir.


    Autodesk Maya Egitim Programı
    Maya Programının Arayüz Tanıtımı (Genel menülerin tanıtımı)
    - Maya Arayüzü Programini Tanımak
    - Maya Projeleri Ve Dosyaları ile Çalışma
    - Viewports ile Görüntü Navigasyonu
    - Hotbox Kullanımı

    Objelere Animasyon verme (bu kısmın başlangıcıyla birlikte animasyona da giriş yapılmış olacak)- Maya obje Seçimi
    - Move, Rotate, Scale Tool Kullanımı
    - Channel Box Kullanim Anlatimi
    - Attribute Editor Tanıtımı
    - Outliner ile Obje Seçimi
    - Objeleri Gruplama Ve Parent işlemleri
    - Mayada Layer Oluşturma
    - Temel Kamera Kullanma Metodları
    - Derinlik Verme Teknikleri

    Polygon Modelleme Teknikleri (Bu kısımın başlangıcı ile model kütüpahanesi oluşmaya başlayacak) - Polygon Oluşturma
    - Polygon modellemeden Karmaşık Polygon modelleri Tasarlama
    - Paint Selection
    - Extrude Tool Kullanımı
    - Edge Loops Kullanımı
    - Polygon Edge Loop Ekleme
    - Polygon Yüzey Kesme ve Ayırma İşlemleri
    - Polygon Bevel Tool Kullanımı
    - Polygon Birleştirme Delme işlemleri (Booleans)
    - Objeleri Birleştirme (Combine)Combining Objects

    Nurbs Modelleme Teknikleri - Nurbs ile Modeleme
    - Nurbs Komutlarının Kullanımı
    - Çizgiler(curve) ile Yüzey Oluşturma Teknikleri
    - Nurbs Çizgileri (Curve) Degiştirme

    Modelleme Teknikleri (Model uygulamaları bu kısmın başlangıcıyla karakter modellemeye giriş yapılmış olacak) - Yüzey Üzerinde Çizgi Oluşturma
    - Polygon Yüzeylerde Sculpting Tekniği Kullanımı
    - Nonlinear Deformers ile Modelleme
    - Lattice Tekniği ile Modelleme
    - Nubs Yüzeyi Polygon Yüzeye Dönüştürme
    - Image Plane Görüntü Atayarak Animasyonu Hazirlama
    - Sahne Modelleme
    - Polygon Modelleme Tekniği ile Çesitli Model Çalışmaları

    Hypershade malzeme Ve Doku Atama (uv Oluşturma)- Temel Malzeme Kuralları
    - Doku Oluşturma ve Objeye Atama
    - Jpeg Dosyasını Texture Olarak Kullanma
    - Hypershade ile Çalışma
    - Polygon Yüzeye Texture Mapping Uygulaması
    - Uv Mapping Kullanımı
    - Bump Mapping Kullanımı


    Karakter Setup Hazırlama- Joint tool,
    - İk handle tool,
    - İk spline handle tool,
    - Connect joint disconnect joint,
    - Mirror joint toollarının tanıtımı,


    Karakter Skinning (Hazırlana kemik setupınla modellenen karekteri birleştirme) - Bind skin,
    - Smooth bind,
    - Rigid bind,
    - Paint skin weight tool.


    Animasyon- Animasyona Giriş
    - Temel animasyon bilgisi ve terimleri
    - Karakter animasyonu
    - Keyframe Oluşturma Ve Düzenleme
    - Graph Editor De Animasyon Düzenlemeleri
    - Dope Sheet De Anahtar Frame Düzenlemeleri
    - Motion Path
    - Playblast ile animasyon testi
    - Animasyon Cycle(tekrar) Oluşturma

    Render - Mayada Render Setting
    - Mayada Temel Işık Ve Işık Çesitleri
    - Raytrace Shadow Kullanimi
    - Raytracing Ve Refletion Kullanımı
    - Ipr Render Ile Interaktiv Render
    - Batch Render
    Bu dersin saat süresi :84 tür.

    -Bu programda,kullanıcı mayada ürettiği alfalı yada alfasız görüntüyü after effectsi kullanarak video haline getirebilecek.

    Adobe After Effects Egitim Programi - Arayüz tanıtımı
    - Projeleri Ve Dosyalari ile Çalışma hazırlanacak video ya göre özellik ayarları
    - Timeline & Preview kullanımı
    - Channels & Layers kullanımı
    - Keyframe oluşturma ve özellikleri
    - Keying
    - Color Correction
    - Rendering
    Bu dersin saat süresi :12 dir.

3D ile ilgili diğer programlar

Bu site çerezleri kullanmaktadır.
Devam etmek istiyorsanız, yelken, kabul eder.
Daha Fazlası  |