Home > Kurslar > 3D > Avcılar > 3DsMAX V-Ray Kursu - Avcılar - İstanbul

3DsMAX V-Ray Kursu

Sorularınız herhangi bir ücret alınmadan, doğrudan ilgili kuruma yönlendirilecektir Değişim Akademisi Sanat Eğitim Ltd.Şti

Iteği göndermek için Gizlilik politikasını kabul etmelisiniz

Hakkında yorumlar 3DsMAX V-Ray Kursu - Kurumda - Avcılar - İstanbul

  • Program tanımları
    SEKTÖRE YÖNELİK GERÇEK EĞİTİM’

    Eğitimi Verilecek Programlar: 3ds MAX / V-RAY / Photoshop
     

     EĞİTİME GENEL BAKIŞ


    3D Studio Max arayüzü
    Ekran kontrolleri ve kısayolları
    Obje oluşturma Menülerini tanımak.
    Nesne seçme yöntemleri
    Grup işlemleri
    Transformasyonlar (taşıma, döndürme, büyültme-küçültme)
    Gelişmiş Transformasyonlar (hizalamalar, aynalama, çoğaltma yön.)
    Compount object (birden çok objeden yeni objelerin oluşturulması)


    II.AŞAMA

    3ds MAX programının genel tasarım mantığı katı geometrik formlar üzerine kurulmuştur.Gerçek endüstride olduğu gibi bu katı geometrik formları bükmek, eğmek,yumuşatmak vb. uygulamalar için programda bulunan >Modify- değiştiricileri kullanarak tanıyoruz.

    Modifiers >Modifier List . (22 adet değiştirici)
     
    -Boolean-Bend-Mesh Selec.-Wawe-Taper-Noise-Stretch-Push-Ripple-FFD Box – Turbo Smoth-Lattice- Relax- Shell-Slice- Sweep-Hair and Fur-cloth-Bevel P.-Lathe-Twist

    III. AŞAMA
     

    2D objelerin düzenlenmesi
    2D objelerin 3D objelere dönüştürülmesi

    Line-Arch-Extrude ve Edit Spline-Wall – ile çizim yapmak.

    Edit Spline komutu ; yüzey bilgisi olmayan , iki boyutlu spline objeleri edit etme ( düzenleme ve değişiklik yapma ) amacıyla kullanılır.Edit Spline da inceleyeceğimiz 3 alt birim vardır.
    Bu noktada ağırlıklı İç,Dış mekan cepe çalismalari ile uygulama yapılmaktadır.

    IV. AŞAMA

    Edit Poly : 3 ds MAX programında tasarımlarda en çok tercih edilen modelleme aracıdır.
    Bir hayli zengin uygulama alanı olan Edit Poly’ nin alt parametrelerini tanıdıktan sonra Edit Poly ile İç-Dış Mekan üzerine çalışarak modelleme pratiğimizi geliştiriyoruz.


    V.AŞAMA

    Vray Renderı Tanıyalım.Neden Vray?

    Vray 3ds MAX içerisine kurulan ek bir puligin ( render motoru ) olarak tanımlamaktayız.
    Neden Vray Tercih Ediliyor ;Tasarımlarımızda kullandığımız malzeme kaplamalarını ve endüstriyel malzemeleri en gerçekci daha hızlı pratik konuma vray’in sunduğu özellikler ile yakalamaktayız.Sektörde en çok kullanılan tercih edilen ve çalışmalarımızı en verimli gerçekçi noktada sunabileceğimiz render programıdır.Daha hızlı gerçekçi sonuçlar için gereksinim duyulmakta ve tartışmasız sektörde yerini almıştır.


    MALZEME ATAMA

    Vray Malzeme Hazırlama ve Material Editor ‘ u tanıma ve Uvw Map.

    Vray Malzemeler de : saydamlık, yansıma vb özellikleri tanımlayarak,ayna,krom,cam,buzlu cam olgularını öğrenmiş oluyoruz.Menülerin alt parametre değerleri ile gerçek yaşamdaki yapısal malzeme özelliklerine ulaşıyoruz.

    VI.AŞAMA

    Vray ile Gerçekci Render Alma.

    Vray render motorunu 3 ds MAX içinde nasıl kurar ve aktif ederiz konusundan sonra ;

    Frame buffer-Global switches- Image sampler- Adapte supdivision-Envioment-Color Mapping- Indirect İlumination-ın.Map-Brute GI.

    Menülerinin alt parametre özelliklerini tanımlamak için sürekli sahnemizde uygulama yapıyoruz.

    Vray Işık
    Aynı gerçek yaşamda olduğu gibi Vray ‘ de  iki tür ışık vardır. Gün ışığı ve Suni Işık.
    Bu tanımlamaların ardından Vray da aydınlatma konularını detaylı olarak ele alıyoruz.

    Vray Light
    Vray Sun

    VII.AŞAMA

    Vray ve 3ds MAX standart Kamera
    Vray kamera kurulumu ve alt özelliklerini ; filtreleme, zoom özellikleri ve shutter speed,custom balance,subdivs gibi gelişmiş özellikleri uygulama yaparak öğreniyoruz.

    Vray Physical Camera
    Vray Dome Camera

    VIII.AŞAMA

    Photoshop ile Düzenleme

    Photoshop programı aldığımız renderlar üzerindeki gereksinim duyacağımız düzeltmeler veya eklemeler noktasında 3ds MAX e hizmet edebilmektedir.Dekupe etme ve renk bilgisi konularını görerek sonrasında Matbaa-ozalit ve büyük ölçülerde Digital Baskı konuları ele alınacaktır.

    Proje Uygulaması

    Eğitimimizin ilk konularından bu noktaya kadar olan her aşamada ögrendigimiz tüm modelleme ve tasarım ilkelerinde sürekli olarak yaptığımız sahne çalışmalarıyla elde ettiğimiz sonuçlar artık sektörel anlamda tatmin boyutunda hazır olmuş hale geliyor.

    Eğitim sektörel  kimliğiniz noktasında oluşturacağınız takdim projesi kapsamında son bulmaktadır.

     

3D ile ilgili diğer programlar

Bu site çerezleri kullanmaktadır. Devam etmek istiyorsanız, yelken, kabul eder. Daha Fazlası  |